ID NETWORK SWEDEN - TS-LIFE

Ett nytt jobb!
Häromdan för ca två veckor sedan var det en kvinna som kontakade mig om jag kan tänka mig och skulle vilja jobba inom sociala medier för ett företag för hudvård & hälsa produkter. 
Ett jobb jag kan jobba hur jag vill. Jobba uppåt på egen takt. Jobba när jag vill. Jobbar hemifrån och via telefon eller data. Jag har ingen chef, jag är min egen chef. Vi är ett team som supporta varandra. Wow vilken team säger jag bara. En sån enorm glädje och stöttning. 
När hon kontaktade mig så varför inte. Det skadade inte att prova. Och jag brydde mig inte vad folk skulle tycka. Fick all coaching och körde på. Det hände som jag aldrig trodde skulle hända. Så många var intresserade och ville beställa. Det blev så mycket jobb på en gång och listan blev längre och längre. Men wow vad kul det var. Och min mentor coachade mig i allt. Jag beställde hem produkter och levererade till kunder och det startade igång ännu mer. Ännu fler kunder kontaktade mig och ville beställa. Och idag är det flera nya kunder som ha kontaktat mig som vill testa och vill ha mera information om produkter. Det är så roligt. Ett roligt jobb faktiskt. Så glad att kvinnan kontaktade mig. Och hon är en otrolig kvinna som är en grym coach. 
Det jag jobbar med är produkter som underlätta din vardag. Först och främst är det en dryck som man shotta på morgonen. Den hjälper mot mycket. Den hjälper både insidan och utsidan. Det är ingen diet produkt jag säljer utan en kosttillskott som man lägger till i sin vardag. 
Vi säljer även kapsel som också kan underlätta dig på dagen och även natten. Nu har det kommit in hårvård som är nytt. 
Vill du veta mer om produkter eller beställa så är det bara att kontakta mig!
Det är faktiskt ett roligt jobb som jag själv kan planera och anpassa för hur jag vill. Det är jag som bestämmer. 
Perfekt med ett extra jobb sidan om speciellt när man är mammaledig och lever på föräldrarpenning. 
Med jobbet så kan jag utvecklas mig själv. Stå mer för mig själv. Det känns bra och en utmanare. 
Inom teamet bruka vi ha möte för uppdateringar i företaget, stötta, coacha m.m. Det är coolt.
Inom jobbet får man olika titel beroende på hur långt upp man har jobbat. Det är mycket man kan jobba uppåt och det är spännande. Man kan bestämma själv också om man vill jobba upp eller inte. Självklart är det ju högre upp desto mer fördelar. 

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0