SNART NY ÅLDER OCH KALAS PÅ FÖRIS

Tänk att det är sista natten som vår förstfödde son är ett år?! 
Imorgon är han två, TVÅ!!!!
Att jag snart ha varit mamma i två år. Tacksam att jag har fått bli Aleos mamma. Han har gjort mig till en mamma. Mitt hjärta!<3 
Imorgon ser vi fram emot hans två års dag. Ett skillnad från ett år är det nog. Han är mer medveten denna gången. Kul! 

(null)

(null)


Imorse när jag lämnade Aleo till förskola berättade pegadogen att de skulle ha ett litet kalas för honom då han inte är på förskolan på hans stora dag imorgon. Han blev glad. 
Och när jag hämtade honom på eftermiddag så hade de haft det mysigt. Han var nöjd! 
De fick äta extra frukt, fick partyhatt och dansade. Det var disco. Festligt. Han fick ett babblarna kort med hans dag och en present som var en leksak pandabil som han blev lycklig över. Stora pojken. 
Det var härligt och underbart att höra. Roligt att de har det som en grej på förskola för barnen. 

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0