ROLIG MELLIS

Senaste tiden har jag börjat göra roliga mellis till Alessio. 
Olika djur och figurer att dekotera med frukt & bär eller bananpannkaka m.m. 
För att mellis ska blir roligare att äta och det blir prat på annat sätt. Dessutom också att motivera att äta om man har tröttnat på något så äter man det igen för att det är roligare. Det blir också extra godare. 
Och hur mycket tyckte inte Alessio om det? Han älskade det att han till och med beställer vad han vill ha för figur eller djur. 
Det är faktiskt roligt att göra lite annorlunda med mellis och göra sitt barn glad. Det blir lite extra glädje i det. Underbart. 
Jag ska nog framöver prova att göra det med mat också. Jag får testa mig fram och ta fram min fantasi. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0